Sistem
Kullanıma hazır iş uygulamaları için optimize edilmiş haberleşme çözümleri
Basit Mimari
Bugünkü telefon santralı sistemlerinin genel¬likle 19 ” data kabinetine diğer veri ekipmanları ile birlikte montajı istenir. iPECS-MG, data kabinetine montaj yapılabilecek şekilde tasarlanmış olmasına rağmen istenildiğinde duvara montaj aparatı ile tek başına duvara da monte edilebilir.
Zengin özellikler sunan platform
Telefon santrali kullanan işletmeler birçok opsiyonel özelliğe ihtiyaç duyarlar ve üreticiler de bu ihtiyaçlara göre farklı çözümler sunarlar ki, bu da ilave maliyet demektir. iPECS-MG’de ihtiyaç duyulan bu özellikler, ilave bir maliyet gerektirmez, çünkü tüm bu özellikler entegre olarak gelmektedir.
iPECS-MG, ana işlemci ile sunduğu 12 dahili (6 Sayısal + 6 Analog) & 4 kanal robot operatör (Ya da 4 kanal VoIP) gibi bütünleşmiş donanımlar ve gelişmiş haberleşme özelliklerinden ACD, LCR, CTI, TAPI ve TDM sinyalleşme işlemlerini sağlayan CID, KMS, CPT, DTMF gibi tüm özellikleri ilave bir donanım ve maliyet gerektirmeden sunar. Ayrıca temel özelliklerden olan kapı telefonu, alarm, anons, MOH vb. gibi arayüzlerini de destekler.
Yüksek Ölçeklenebilir Platform
30 ve 300 arası çalışana sahip kurumlar için iPECS-MG’nin esnek sistem mimarisi ile uygun maliyete telefon santrali sistemine sahip olabilirler. iPECS-MG100 ve iPECS-MG300 olarak 2 farklı işlemciye sahiptir. Her bir işlemci sırasıyla maksimum kapasitesi 200 abone ve 414 abone olacak şekilde yapılandırılabilir. Diğer sistem bileşenleri her iki işlemci için ortak olarak kullanılır.
Güvenlik ve Hizmet Kalitesi (QoS):
Herhangi bir ağ ortamında, güvenlik ve QoS yüksek öncelikli olmalıdır. IPSEC, STRP ve TLS, yüksek şifreleme teknikleri ile IP paket olarak şifreleme yaparken kullandığı standartlardır. Bunu IP Paketin hedefini gizlemek için kullanır. “DiffServ pre-tagging” ve 802.1 p/Q WLAN teknolojisi kullanarak iPECS-MG en yüksek QoS standartları sağlar. Yüksek ses kalitesi için iPECS-MG’de eko kesici-engelleyici mevcuttur.
Standartlara Dayalı Teknoloji:
Küçük ve orta ölçekli işletmeler ağ bağlantıları merkezi iletişim sistemlerine geçerken iPECS-MG’deki mevcut kurumsal mimariden yararlanabilir.iPECS-MG hem yerel ofis ve hem de geniş bant şebekeler üzerinden tam bir IP telefon özellikleri sunar. SIP protokolü ile ITSP (Internet Telephony Service Providers) lere bağlanarak daha düşük maliyetli VoIP aramalarını yönetilebilen geniş bant IP ağ üzerinden sağlar. iPECS-MG ayrıca, IP protokolünün (H323 Rev. 4.2.3.0 / SIP Rev. 4.5.0.26) en son standartlarını destekler. Ayrıca diğer IEEE (802.11b, 802.3af) ve ITU (G.711, G.723.1, G.729 ve T.38) gibi standartlar da desteklenmektedir.
Kurumlar; çalışan ve ofis bağlamında dağıtık bir yapıya sahip olmaları sebebiyle tek bir noktadaymışçasına merkezi haberleşme sistemine ihtiyaç duymaktadırlar. iPECS-MG, kurumların ihtiyacına göre analog, sayısal ya da IP telefon uygulamalarını tek bir platformda sunarak çok şubeli yapıların tüm ihtiyaçlarına en üst seviyede cevap verebilecek yapıdadır. LG-Ericsson ağ yapısında sorunsuz ve mükemmel bir iletişim ağının yanında merkezi yönetimi de sunar.
Ağ Senaryosu
Merkezi sistemin sahip olduğu tüm özellikler uç noktalardaki şubeler ve diğer gezgin kullanıcılar tarafından da faydalanılarak haberleşme giderleri en aza indirgenir. LG-Ericsson’a özel IP Network lisansı sayesinde büyük işletmeler ve onların çoklu şube yapısı merkezi ve tek bir noktadan yönetilebilen bir yapıya kavuşur. Buna ilave olarak IPECS-MG, tüm diğer LG-Ericsson sistemleri ile (ARIA SOHO IP, IPLDK, iPECS-LIK ve iPECS-CM) sornsuz bir şekilde ağ üzerinde haberleşebilecek yapıdadır. T-NET (Transparan Ağ) ağ lisansı ile iPECS-MG, iPECS-LIK ile 1.200 aboneye kadar büyüyebilmektedir.
Çözümler
Tümleşik haberleşme çözümlerinin etkinleştirilmesi ile işletmelerde verimlilik artışı
Yeşil IT Nedir?
Yeşil IT teknolojisi ile çevreye verilen zararı en aza indirgemek asıl amaçtır. Yeşil IT, enerji kullanımı ve tüketiminin azaltılması ve bunu yapmamın yolu olarak da; donanım, elektrik enerjisi ve kâğıt tüketimini içeren birçok ürünü içerir. Yeşil IT, enerji tasarrufuyla gelen maliyetlerin azaltılması ve çevreye katkılarının yanında satınalma, yönetim ve destek tarafında da faydalar sağlar.
Yeşil IT İçin Akıllı Operasyon
Birçok Yeşil IT girişimleri büyük işletmeler içinde tartışılmış ve uygulamaya konulmuştur. Küçük ve orta büyüklükteki işletmelerde de Yeşil IT kullanılmaya başlanmıştır. Bunu izleyerek, iPECS-MG çevreye dost ve enerji tasarrufu sağlayacak bir şekilde tasarlanmıştır. Çalışma saatleri dışında, hafta sonları ve tatillerde iPECS-MG sistemi çok az enerji tüketecek şekilde programlanarak enerji tasarrufu sağlar. Acil durumlarda, telefonunuzu kolayca çalıştırabilir ve işlerinizi takip edebilirsiniz.
iPECS-MG’nin Yeşil IT İle İşletmenize Katacakları
– Enerji kullanımını optimize eder
– Sistem güç tüketimini aktif olarak yönetebilme
– IT olarak uzun vadeli maliyet azaltması yapar
– Ne kadar enerji kullandığınızı ölçebilmenizi sağlar
PECS UCS LG-Ericsson sistemlere özel; kurumların daha aktif, verimli ve üretken çalışmalarına yardımcı olan bir Tümleşik Haberleşme Çözümüdür (Unified Com-munication Solutions.)
KAPASİTE
iPECS UCS iletişimin eşzamanlı ve eş zamanlı ol¬mayan tüm modlarını tek bir kullanıcı arayüzüne indirgeyerek, 1.200 kullanıcıyı destekler. iPECS UCS, iPECS- MG’nin iletişim servislerini genişletip ve geliştirerek; en üst seviyede verimlilik, işbirliği ve müşteriye hizmetlerinin kalitesini artırmada büyük katkı sağlar.
KULLANIMI ve YÖNETİMİ KOLAY
Sezgisel kullanım arayüzü son derece esnektir ve bireysel kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılamak üzere özelleştirilebilir.
ÇOKLU YERİNDELİK BİLGİSİNE DAYALI ÇÖZÜM
iPECS UCS, kullanıcıların iş arkadaşları ve müşterileri ile daha etkin gerçek zamanlı durum ve yer durumunu anında bilgilendirmeyi destekleyerek, haberleşmedeki zorlukları kolayca yenmelerine yardımcı olur.
BİRÇOK İHTİYAÇ İÇİN TEK BİR ÇÖZÜM PAKETİ
Zengin ses hizmetine ek olarak, UCS kullanıcılara video, metin, grafik ve mesajlaşma gibi birçok hizmetleri de beraberinde sunar. Diğer UCS çözümlerin aksine iPECS UCS tek bir sunucu çözümü olarak tasarlanmıştır. Anlık mesajlaşma, video konferans ve özel ve paylaşımlı rehber, ICR, vb özellikler tek bir sunucu ve uygulama yazılımı ile sağlanacak şeklinde tasarlanarak, verimliği arttırırken, ilk sahip olma maliyet ve bakım masraflarını azaltmaktadır.
Mevcut olan hizmetlere ek olarak 32 parti ses ve 6 parti video konferans, iş amaçlı anlık mesajlaşma, uygulama paylaşımı ve çoklu görüşme (Ses) kaydı, kapsamlı durum bilgileri, bireysel çağrı yönlendirme ve daha fazlası…
UCS, LDAP desteği sayesinde hem merkezi şirket hem de kişisel iş planlarına erişerek işbirliğini kolaylaştırmasının yanında firma veya özel rehbere de kolayca erişim sağlayabilir. Ayrıca UCS, Outlook, ACT, Goldmine ve Excel gibi tüm büyük kişisel bilgi yönetimi uygulamaları ve veri tabanlarıyla çalışır ve senkronize olur.
iPECS-MG mobilite ile çalışanlar, masasında veya şirket dışındayken bile şirketi ile haberleşme bağını koparmadan bütün işlerini takip etme yeteneği sağladığı için iş yerindeki verimlilik artar. iPECS-MG, mobilite için dijital ve IP kablosuz telefonlar, PDA ve PC tabanlı yazılım telefonu gibi zengin kullanıcı araçlarını sunmaktadır. Çalışanlarınız nerede olursa olsun, merkez ofisin bir abonesi olacağından sürekli müşteriye erişim ile müşteri memnuniyeti artacaktır.
Dual Mode Telefonlar İçin Yazılım Telefonu
PC veya PDA üzerinde bir LG-Ericsson IP yazılım telefonu (Phontage) kullanarak çalışanlar her zaman her yerde müşterileri ile iletişim sağlar. Bu, şirket içi ve dışı bağlantı şekline (Kablolu LAN ya da kablosuz WLAN) göre çeşitlilik kazanmaktadır. IP Yazılım telefonu (Phontage); arama, transfer, çoklu konferans ve buna benzer tüm sistem özel¬liklerini kullanacak şekilde benzersiz bir bağlantı sağlayarak işte verimliliği artırır.
Mobil Abone
iPECS-MG, şirket içinde ve dışında tek bir dahili numara ve bir posta kutusu ile sorunsuz mobilite imkanı sunuyor. iPECS-MG, cep telefonu merkez ofis santralına entegre edilen uzak ofis çalışanlarının hareket halindeyken bile müşteri isteklerine yanıt vermelerini kolayca sağlar. Gelen çağrı hem ofis hem de cep telefonuna yönlendirilerek çağrının hangisinden olursa olsun cevaplanması sağlanır. Ayrıca tüm iPECS-MG kaynakları kullanılarak cep üzerinden ofisteymiş gibi arama yapabilir, farklı bir ofis telefonuna çağrıyı transfer edebilirsiniz.
Wi-Fi ve DECT ile Bina İçi Mobilite:
LG-ERICSSON ofis mobilite çözümleri, Kablosuz LAN (Wi-Fi) ve DECT terminalleri sayesinde, masanızdan uzakta ya da bina içerisinde hareket halindeyken tüm haberleşme işlemlerini masanızdaymışsınız gibi yapmanıza olanak sağlayarak, en üst seviyede hizmet kalitesine ve müşteri memnuniyetine erişmenize yardımcı olur.
Wi-Fi Çözümü
iPECS kablosuz LAN telefonu WIT-400H, standart AP erişim noktasıyla, hareket halindeyken iPECS-MG’in tüm özelliklerini kullanmanıza olanak verir. Kullanıcılar Wi-Fi kapsamı olan her yerden bağlanarak iPECS-MG’nin bütün sistem özelliklerini kullanabilirler. Yeni Wi-Fi telefon WIT-400H, IEEE standardı 802.11 b/g kablosuz arayüzleri, WEP/WPA/WPA2 kablosuz güvenlik ve Web Tarayıcı özelliklerini destekleyen 5.1 cm renkli LCD ekrana sahiptir.
DECT Çözümü
iPECS IP-DECT çözümü, LG-Ericsson’un DECT baz istasyonu yapısı üzerine inşa edilmiştir. Daha geniş erişim alanlarına ulaşan kablosuz haberleşme sisteminde GDC-600B baz istasyonu gibi yüksek yoğunluklu hücre istasyonları kullanılarak 6 eş zamanlı arama imkânı sağlanır. Kesintisiz geçiş ve dolaşım özelliği ile iPECS-MG DECT çözüm, DECT kapsama bölgesi boyunca hareket ederken bile iletişim imkânı sağlar.
Robot Operatör
Otomatik (Robot) Operatör yardımıyla iPECS-MG, şirket verimliliğinin ve müşteri mem¬nuniyetinin en üst seviyeye çıkarılmasında katkıda bulunur. Özel karşılama anonsları ve zengin menü seçenekleri ve çağrı yönlendirme özellikleri ile robot operatör şirketlerin ön karşılamalarına büyük katkıda bulunur.
Sesli Posta ve Robot Operatör
Eğer işletmenizin daha fazla kanal veya kapasiteye ihtiyacı varsa, iPECS-MG’nin sesli posta sistemi, gelişmiş sesli posta mesaj kaydı ve karşılama mesaj kapasitesi yardımıyla gelen çağrı trafiğinin yönetilmesinin yanında meşgul ya da ofis dışında olunan durumlarda bırakılan mesajların alınmasına büyük katkı sunar. Çalışanlar kendi özel karşılamalarını yükleyebildiği gibi, şifre korumalı posta kutuları oluşturabilirler. Bırakılan mesajlara içeride tek bir tuşla, dışarıdan ise arayarak ya da e-posta hesaplarına yönlendirerek erişebilirler.
Phontage
ÇEŞİTLERİ: PC, PDA, CEPTELEFONU
Phontage, bilgisayar, PDA ve akıllı cep telefonu ile iletişim kurmak için kullanılan bir yazılımdır. Phontage, masaüstü PC platformuna mükemmel bir haberleşme telefonu özelliği kazandırır. PDA ve uyumlu cep telefonlar ile kablosuz ağ kapsama alanı içinde mükemmel bir mobil iletişim sistemi olarak çalışır.
ÖZELLİKLER
Tüm telefon özelliklerinin yanında ses kayıt özeliğine sahiptir. Bunlara ilave olarak, telefon rehberi sayesinde gelen numara bilgisine göre isim bilgisi pop-up ekranı sayesinde görülebilmektedir. Phontage kullanıcıları telefon rehberi sayesinde çağrılarını kolayca yapabilmele¬rinin yanında, kontak bilgilerinin de yönetimini yapabilirler. Görüntülü telefon arayüzü (Deluxe sürümü) sayesinde 3 kişiye kadar görüntülü konferans özelliğine sahiptir. Dosya ve Ekran Paylaşım özelliği sayesinde, çoklu konferansta dosyalara karşılıklı erişilebileceği gibi üzerinde düzenlemeler de yapılabilir.
Ez-ATD: PC tabanlı konsol
iPECS-MG ez-Attendant (PC Konsol), opera¬törünüzün çağrı yönetimini etkin ve daha rahat yapmasını sağlar. Güçlü ez-Attendant olanakları ve muhteşem GUI (Grafik Ekranlı Kullanıcı Arayüzü), operatörünüzün verimliliğini en üst seviyeye çıkarır. Operatörünüze gelen çağrıları yalnızca bir fare tıklamasıyla yönete¬bilirle imkanı verir. Operatör, yerel veya şirket veritabanını (MS Outlook, Access, ACT, Gold-mine) bağlantısı sayesinde gelen çağrının kime ait olduğunu kolayca bilme imkanına sahiptir. Telefon rehberini, arama, e-posta gönderimi ve KMS gönderimi için kolaylıkla kullanabilir. Ez-Attendant’da kullanıcı dosya pencerelerine göz atarak, operatör, kullanıcıların meşgul, boşta gibi durumlarını görebilir. iPECS-MG Ez-Attendant istenilen tüm dilleri destekleyebilir. Kolayca yerel dile çevrilip (Menüler dahil) kullanıcının istediği dili menüden seçmesi sağlanır. iPECS-MG Çağrı Yöneticisi, çağrı trafiğinin yoğun olduğu kurumlarda 5 adet Ez-Attendant operatörüne kadar destekler ve istenildiğinde ağ üzerinde merkezi bir operatör olarak da kullanılabilir.
NMS, iPECS-MG ve diğer LG-ERICSSON sistemleri için kullanılabilen çoklu bir nokta yönetim sistemidir.
MERKEZİ YÖNETİM
Ağ Yönetimi Çözümü (NMS) hata bilgilerini, gerçek zamanlı durum izleme, çağrı istatis¬tikleri ve çeşitli iPECS-MG uygulamalarının veritabanlarını yönetmek için kullanabilen güçlü bir araçtır.
İZLEME, İSTATİSTİK VE RAPORLAMA
NMS, arama trafiği izler ve kayıtlı sistem SMDR istatistiklerini her bir sistem için ayrı ayrı kayıt eder. Arama analizi (SMDR) ve trafik istatistikleri hem grafik hem de tablo formatında alınarak şirket kaynak planlaması için kullanılabilir. İsteğe göre; dahili veya harici abone bazında, zaman aralığına göre, sistem bazında raporlar üretebilirsiniz.
NMS YAPILANDIRMASI
NMS, web tabanlı bir uygulama olup, herhangi bir uzak bilgisayardaki Internet Explorer web tarayıcısı üzerinden sistem yöneticilerinin erişimine olanak tanıyan bir araçtır. iPECS NMS, SNMP (Temel Ağ Yönetim Protokolü) protokolü kullanarak 1000 adet iPECS-MG sistemine erişim sağlar.